لیست قیمت عمده گل مصنوعی شیک در بازار تهران

گل های مصنوعی یکی از رایج ترین نوع محصولات تزئینی و دکوری است که در بسیاری از خانه و ساختمان ها یافت می شود. این نوع گل ها در کیفیت های متفاوت و با استفاده از مواد اولیه متفاوت تولید و روانه بازار می شوند. لیست قیمت گل مصنوعی در بازار تهران بر اساس یک سری ویژگی ها و پارامتر های مشخص می شود که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت و نوع جنس گل مصنوعی اشاره نمود. بازار تهران همواره یکی از مهم ترین مراکز پخش عمده انواع گل مصنوعی در کشور شناخته شده است و بسیاری از مشتریان برای تامین و خرید گل و سبد گل به این بازار مراجعه می کنند و با قیمت های مناسبی نیز اجناس خود را خریداری می کنند.

لیست قیمت عمده گل مصنوعی شیک در بازار تهران

گل مصنوعی ارزان قیمت تزئینی ویژه مجالس عروسی

گل مصنوعی ارزان قیمت تزئینی ویژه مجالس عروسیاز گل های مصنوعی برای اعیاد، مناسبت ها، مراسم و مجالس مختلفی استفاده می شود و بر اساس نوع مجلس از گل های مصنوعی با نام و رنگبندی های متفاوت و حتی چینش های مختلف استفاده می شود.

مجالس عروسی یکی از رایج ترین نوع مراسمی است که افراد زیادی برای عرض تبریک و شادباش برای عروس و داماد از دسته گل یا سبد های گل مصنوعی در ابعاد و اشکال مختلف استفاده می کنند. افراد زیادی همواره به دنبال این هستند که بتوانند از گل مصنوعی ارزان قیمت برای این گونه مراسم ویژه استفاده کنند.

توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید خاطره خوش و خاصی در ذهن عروس و داماد داشته باشید به جای استفاده از گل های ارزان قیمت، گلی یا دسته گلی انتخاب کنید که نتوانند آن را دور از چشم یا انباری های خود پنهان کنند چرا که گل های خاص همواره ارزش نگه داشتن دارند.

لیست آخرین قیمت گل مصنوعی ترکیه ای و چینی در بازار ایران

ایران یکی از مهم ترین و بهترین بازار های جهانی برای بسیاری از کشور های تولیدکننده انواع گل مصنوعی برای صادرات است. در حال حاضر بسیاری از کشور ها مانند چین و ترکیه به عنوان صادر کننده گل مصنوعی به کشور ایران شناخته می شوند.

قیمت گل مصنوعی وارداتی در کشور ایران نسبتا زیاد است، البته ناگفته نماند که گل مصنوعی ارزان قیمت نیز در کنار محصولات با کیفیت خارجی وارد ایران می شود. تجار و بازرگانانی که در این زمینه فعالیت می کنند نسبت به ارائه آخرین قیمت گل مصنوعی در کشور کمی حساسیت به خرج می دهند که اصلی ترین دلیل آن نوسانات ارزی کشور می باشد.

در صورتی که نرخ ارز در کشور افزایش یابد، نرخ انواع گل مصنوعی وارداتی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد چرا که صرفا خرید گل مصنوعی خارجی از کشور های مبدا با ارز خارجی امکان پذیر می باشد.

مرکز تولید گل مصنوعی در تنوع مدل و رنگ های خاص

مرکز تولید گل مصنوعی در تنوع مدل و رنگ های خاصهمانطور که اشاره نمودیم تهران به عنوان یکی از بازار های اصلی در زمینه تولید و پخش انواع گل مصنوعی در کشور شناخته شده است. بازار گل مصنوعی تهران در سال های اخیر رونق بسیار چشمگیری داشته است. یکی از دلایلی که سبب شده تا اوضاع اقتصادی در صنعت گل فروشی متحول شود تولید انواع گل های مصنوعی در طرح ها و مدل های خاص و حتی مشابه گل های طبیعی بوده است.

امروزه به قدری تنوع مدل و رنگ در گل های مصنوعی تولید شده وجود دارد که به سختی می توان از بین آن ها موارد خاص و ویژه ای یافت که اصلا مطابق با سلیقه مشتریان نباشد.

از طرفی استفاده از مواد اولیه جدید برای تولید گل های مصنوعی نیز گام موثری بود که تولیدکننده ها توانستند برای رونق این حوزه بردارند تا جایی که در حال حاضر انواع گل های مصنوعی در کیفیت و جنس های مختلف مانند خمیری، کاغذی، پلاستیکی و حتی نخی نیز تولید می شود.

بازار انواع گل مصنوعی رز و ارکیده در کرج

به لطف تولید انواع گل های شاخه ای و دسته ای در ایران و همچنین واردات آنها به صورت عمده می توان گفت شرایط بازار گل مصنوعی کرج نیز از وضعیت نسبتا خوبی در سال های اخیر داشته است.

تولید و پخش انواع گل مصنوعی رز، ارکیده، اقاقیا، شمشاد و سایر گل های مصنوعی که طرفداران خاصی در ایران و جهان دارند می توان گفت میزان خرید و فروش این گل ها در سطح جهانی بسیار بیشتر از گل های طبیعی است.

گل های مصنوعی رز و ارکیده هر یک ممکن است در رنگبندی های مختلف مانند سرخ، سفید، بنفش و زرد تولید شوند. این گل ها اغلب به تنهایی جلوه خاص و شیکی به فضا نمی دهند بنابراین آن ها را اغلب به صورت یک دسته گل به همراه چند نمونه گل های دیگر و یا در سبد های گل بزرگ یا کوچک به صورت دسته ای از گل رز یا ارکیده تزئین و استفاده می کنند.

فروش شگفت انگیز گل مصنوعی شمشاد نارنجی پاییزی

فروش شگفت انگیز گل مصنوعی شمشاد نارنجی پاییزیگل شمشاد نارنجی پاییزی یکی از زیباترین گل مصنوعی تزئینی به شمار می رود و جزء دسته گل های ریز قرار می گیرد. فروش اینگونه از گل های به صورت عمده و خرده انجام می گیرد و مراکز پخش و توزیع همواره به میزان قابل توجهی از این نوع گل ها در انبار های خود دارند.

گل مصنوعی شمشاد نارنجی اغلب دارای برگ های سبز است و فقط تعداد کمی روی آن ها گل نارنجی دیده می شود این ترکیب سبب زیبا و شیک دیده شدن آن در فضاهای مختلف می شود.

گل شمشاد نارنجی را بیشتر به صورت گلدانی عرضه می کنند و از آن برای تزیین فضا های مختلف استفاده می کنند که از مهم ترین مکان ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رستوران ها
  • میز ناهار خوری
  • میز کار
  • هتل ها
  • کافی شاپ ها
  • کانتر و پیشخوان ها
  • در سرویس بهداشتی

فروش مرغوب ترین گل مصنوعی رز دکوری

گل مصنوعی رز در طرح ها و رنگ های مدرن و شیک تولید می شوند که از مهم ترین نوع آن ها می توان به سبد گل رز، دسته گل رز و همچنین گل رز شیشه ای اشاره نمود که در انواع مدل های دکوری و مجلسی تزئین و آماده می شوند.

گل های رز دکوری همانطور که از نامشان پیداست برای دکور و تزئین فضاهای مختلف و متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. گل های مصنوعی طوری تولید می شوند که اگر نزدیک مشاهده نشود به سختی می توان تشخیص داد که این نوع گل ها مصنوعی هستند.

یکی از جالب ترین و جذاب ترین کاربردهای گل رز برای ایجاد و تولید انواع ریسه گل مصنوعی است که اگر همراه با گل ارکیده ترکیب شود می تواند تزئینی شیک و مدرن به محیط القا کند. از ریسه گل مصنوعی رز بیشتر برای تزئین بخشی از دیوار منازل یا آتلیه های عکاسی استفاده می کنند.

کارخانه تولید کننده گل مصنوعی چند طبقه در مشهد

کارخانه تولید کننده گل مصنوعی چند طبقه در مشهدگل مصنوعی چند طبقه که اغلب به صورت سبد طراحی و تزئین می شود یکی از دیگر از گل های مورد استفاده برای هر چه زیباتر کردن دکوراسیون منازل و فضاهای مختلف به کار می رود. در این نوع گل ها که اغلب ترکیبی از گل های مصنوعی در رنگ ها و مدل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در طبقات مختلف متفاوت می شود.

گل های چند طبقه بیشتر به صورت ایستاده و در گوشه ای از فضا قرار می گیرد و ست رنگ و تزئین آن با محیط خانه می تواند یکی از موثرترین روش های برای ایجاد فضایی دلنشین برای زندگی کند.

گل های چند طبقه بیشتر توسط فروشگاه های گل در شهر های مختلف مانند اصفهان، تبریز، مشهد، تهران و یا سایر شهر های دیگر که دارای فروشگاه های معتبر و بزرگ در زمینه گل های مصنوعی هستند به فروش می رسد.

قیمت این نوع دسته گل ها اغلب به تعداد گل های مورد استفاده در آن ها و تعداد طبقات تولید شده آن ها بستگی دارد. در کل این گونه گل ها از ارزش بسیار بالایی برای استفاده در محیط های مختلف دارند.

برای خرید و دیدن مدل های مختلف این گل ها می توانید از سایت های اینترنتی یا با مراجعه به فروشگاه های انواع گل در شهرتان مراجعه نمایید.

توزیع کننده مستقیم انواع گل مصنوعی دکوری مجلسی

توزیع عمده و انبوه گل مصنوعی در بازار می تواند شرایط قیمتی مناسب تری برای خریداران ایجاد کند. به طوری که بازار گل مصنوعی مشهد که به عنوان یکی از شهر های اصلی توزیع کننده و وارد کننده انواع گل در کشور شناخته می شود با پخش به موقع و ارزان قیمت محصولات به صورت عمده در سراسر کشور می تواند قیمت انواع گل مصنوعی را تنظیم نماید.

این مرکز انواع مدل های مختلف گل و دسته گل های تزئینی و مجلسی را دارد که خریداران بدون داشتن دغدغه ای می توانند به راحتی و با مشاهده کاتالوگ فروش مرکز گل مصنوعی نسبت به مشخص نمودن تعداد و حجم سفارش خود اقدام نمایند.

انواع گل مصنوعی دکوری که بیشتر برای محیط ها و فضاهای مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرند به تزئین های شیشه ای یا سبدی یا طبقاتی در بازار عرضه می شوند که هر یک با قیمت و نرخ متفاوتی خرید و فروش می گردند.

صادرات عمده گل مصنوعی سالنی بزرگ در تهران

صادرات عمده گل مصنوعی سالنی بزرگ در تهرانتولیدکننده گل مصنوعی در کشور قادر به تولید انواع مدل های مختلف گل های شاخه ای، بوته ای، سالنی، دیواری و آویزی هستند که با استفاده متریال های متفاوت تولید می گردند. تهران به عنوان یکی از مراکز مهم تولید گل مصنوعی در کشور توانسته اغلب گل ها را به صورت انبوه و عمده تولید نماید.

یکی از محصولات قابل توجه تولید شده در این مجموعه ها گل مصنوعی سالنی بزرگ است که در انواع مختلف با نام های متفاوت تولید شده اند. کیفیت این دسته از گل ها به قدری بالاست که در کنار نوع طبیعی آن به سختی قابل تشخیص است.

اغلب گل های سالنی دارای جثه و اندازه های بزرگی هستند و بخش زیادی از فضا را می توانند اشغال کنند. با این حال بسیاری از مردم جهان از این نوع گل ها برای ایجاد فضاهای دکوری استقبال بی نظیری کرده اند تا جایی که در حال حاضر محصول تولید شده در ایران به کشور های خارجی نیز صادر می گردد.

صادرات این محصول علاوه بر ایجاد اشتغال برای مردم کشور ما می تواند ارز آوری بسیار خوب در خور توجهی نیز برای کشور داشته باشد.

چگونه گل مصنوعی وارداتی ترکیه ای را ارزانتر بخریم؟

کشور ترکیه یکی از بزرگترین تولیدکننده های انواع گل مصنوعی در جهان به شمار می آید و به دلیل نزدیکی به کشور ایران یکی از مهمترین تامین کنندگان انواع گل برای ایران به شمار می آید.

سالانه به میزان قابل توجهی گل در کیفیت، قیمت و طرح های متفاوت از این کشور بنا به درخواست مشتریان ایرانی و متناسب با حجم سفارش آن ها وارد ایران می شود. تجار و بازرگانان ایرانی که اقدام به خرید عمده و انبوه این محصولات می کنند یکی از مهم ترین افراد و مجموعه ها در کشور به شمار می آیند که می توان انواع گل مصنوعی ترکیه ای را در قیمت های متفاوت خریداری نمود.

یکی از سوالاتی که برای مشتریان و خریداران گل های مصنوعی پیش می آید این است که چگونه می توانیم گل های ترکیه ای را به قیمت ارزان تر خریداری کنیم. جواب این است که با برقراری ارتباط مستقیم با وارد کننده گل مصنوعی در ایران و هم چنین ثبت سفارش عمده و انبوه از انواع گل ها می توانید آن ها را با نرخ پایین تر و حتی پاداش و تخفیف های جداگانه خریداری نمایید.

عرضه بدون واسطه و عمده گل مصنوعی ارکیده در اصفهان

عرضه بدون واسطه و عمده گل مصنوعی ارکیده در اصفهانیکی از مرسوم ترین نوع فروش گل مصنوعی در سال های اخیر استفاده از بستر های اینترنتی بوده است. سایت های اینترنتی فروش گل یا کانال گل مصنوعی که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی به توزیع گل مصنوعی به صورت مستقیم و بدون واسطه کرده اند.

خیلی از خریداران عمده انواع گل نیز از همین طریق و بدون نیاز به سفر های متعدد اقدام به ثبت سفارش و خرید عمده گل های مورد نیاز خود می کنند.

خیلی از فروشندگان و بنک داران عمده گل در سطح کشور دیگر ملزومات گل مانند سبد گل مصنوعی را نیز عرضه می کنند. چرا که می توانند در کنار فروش گل اقدام به توزیع و عرضه انواع سبد های ساده و طبقاتی نمایند تا فروش بیشتر و سود زیادی کسب نمایند.

گل مصنوعی ارکیده که یکی از رایج ترین نوع گل های ریز در کشور به شمار می آید را می توان در شهر اصفهان از طریق نمایندگی های پخش و فروش به صورت مستقیم خریداری نمود.

گل ارکیده در گلدان های متفاوت قابل استفاده است گلدان های مانند گلدان سفالی، شیشه ای، چینی، پلاستیکی و یا گلی می توانند بهترین گزینه برای چیدن گل های ارکیده و یا سایر گل های مصنوعی به صورت دسته گل های کوچک و بزرگ باشند.

شرکت پخش گل مصنوعی کلی با قیمت پایین

این شرکت به عنوان مرکز پخش عمده انواع گل مصنوعی توانسته راه کار های مناسبی در جهت فروش آسان و سریع محصولات خود گام بردارد و نیاز مشتریان را در کمترین زمان ممکن رفع نماید.

این مجموعه با ایجاد نمایندگی های متفاوت و همچنین داشتن انبار های بزرگ در شهر های مختلف کشور مانند تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد به راحتی اقدام به توزیع انواع گل های مصنوعی کرده است.

از مهم ترین نوع گل هایی که توسط این شرکت توزیع می گردد به شرح زیر هستند:

این شرکت نهایت سعی خود را دارد که بتواند این محصولات را برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید عمده و کلی دارند به قیمت مناسب و پایین ترین نرخ ممکن عرضه نماید. با توجه به سود نسبتا کمی که در فروش عمده انواع گل عاید شرکت می شود اصلی ترین هدف آن کسب رضایت مشتریان سراسر کشور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما