لیست قیمت انواع گل مصنوعی و مرغوب ایرانی

گل های مصنوعی یکی از محصولات تزئینی رایج است که به عنوان جایگزین برای گلهای طبیعی در ساختمان های مختلف استفاده می شود که چون نیازی به مراقبت ویژه ندارد طرفداران زیادی دارد. قیمت گل مصنوعی و مرغوب ایرانی که به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به گلهای طبیعی دارد و به نوعی هنر دست است، بر اساس نرخ بازار تعیین می شود.

لیست قیمت انواع گل مصنوعی و مرغوب ایرانی

مشخصات و خرید انواع گل مصنوعی طرح ارکیده

مشخصات و خرید انواع گل مصنوعی طرح ارکیدهانواع گل مصنوعی ایرانی و خارجی محصولاتی هستند که با توجه به گلها و گیاهان طبیعی ساخته می شوند. یکی از گلهای طبیعی موجود در دنیای اطراف ما گلهای ارکیده هستند که طرح مصنوعی آنها نیز مطابق با نمونه های اصلی تولید می شود.

در زمینه مشخصات انواع گل مصنوعی باید گفت که این محصولات تنوع زیادی در جنس دارند و مواد اولیه مصرفی در تولید آنها بسیار متنوع و متفاوت از یکدیگر می باشد. برای مثال مشخصات ظاهری گل مصنوعی ارکیده اینگونه قابل تعریف است که:

  • جنس: از پارچه شمعی تهیه می شود.
  • ابعاد: عرض آن ۱۷ و ارتفاع آن ۹۷ سانتی متر است.
  • در چندین رنگ زیبا و شاد طراحی شده است.
  • شباهت زیادی به نمونه طبیعی آن دارد.

برای خرید گل ارکیده مصنوعی شاخه بلند و سایر انواع آن، توجه داشته باشید که می توانید از آن در موارد بسیار متعددی استفاده کنید:

  1. تزئین دسته گل
  2. استفاده در گلدان دکوری
  3. تزئین ماشین عروس

معمولا این محصولات زیبای هنری با قیمت عمده ای ارزان و به صورت رقابتی برای فروش عرضه می شود. اگر به دنبال انواع گل مصنوعی مدرن هستید، شک نکنید یکی از گزینه هایی که در پیش روی شما قرار خواهد گرفت انواع گل مصنوعی ارکیده شاخه بلند برای استفاده در گلدان های تزئینی هستند که در تزئین دکوراسیون های مختلف استفاده های فراوانی دارند.

قیمت گل مصنوعی مدرن و لوکس ایرانی در بازار

انواع گل مصنوعی قیمت مناسب موجود در بازار با کیفیت های متنوع در شیک ترین مدل های لوکس و مدرن عرضه می شوند که قیمت هر یک از آنها را می توان بر اساس این موارد تعیین نمود:

  1. جنس و متریال مورد استفاده
  2. ظرافت و زیبایی هرچه بیشتر این محصولات
  3. گل مصنوعی شاخه ای با درختچه های مصنوعی و گلهای گلدانی قیمت های مختلفی دارند.
  4. هر ظاهر گلهای مصنوعی به نمونه ها طبیعی نزدیکتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  5. گل مصنوعی دست دوم نیز با قیمت های بسیار پایین تر خرید و فروش می شوند.
  6. حجم و تعداد خرید در قیمت نهایی موثر است.

گلهای مصنوعی که نمادی از گلهای طبیعی هستند، استفاده های زیادی در محیط های مختلف به جهت تزئینات دارند. این گلها همگی با الگو برداری از انواع گلهای طبیعی زیبا و پرطرفدار که در دنیای اطراف ما به وفور دیده می شوند، ساخته می شوند.

برخی گل مصنوعی چینی هستند و برخی دیگر پارچه ای یا شیشه ای هستند. هر یک از این گلها به شکل های مختلف تهیه می شوند:

  • گل مصنوعی شاخه ای
  • گل مصنوعی با گلدان
  • درختچه های مصنوعی

استفاده از این گلها به نسبت دوام بسیار بالایی که دارند، بسیار مقرون به صرفه تر از گلهای طبیعی نیز می باشد. با کمک آنها می توانید یک مدرن و یا کلاسیک برای محیط کار یا زندگی خود طراحی کنید.

فروش گل مصنوعی با نرخ شگفت انگیز و بسیار عالی

فروش گل مصنوعی با نرخ شگفت انگیز و بسیار عالیاینکه تاریخچه گل مصنوعی چیست و چه مدت است که از این گلها به عنوان یک عنصر تزئینی در محیط های مختلف استفاده می شود، اهمیت چندانی ندارد. در هر صورت مدتی بعد از فروش گل مصنوعی با نرخ های متفاوت در بازار های مختلف رواج پیدا کرد و با مدلها و طرح های شگفت انگیزی که هر روز جدیدتر و زیباتر از روز قبل در بازار عرضه می شوند، طرفداران این محصول روز به روز بیشتر نیز می شوند.

یک فروشنده گل مصنوعی از روش های مختلفی انواع این محصول را که از یک نمایندگی یا شرکت گل مصنوعی خریداری می کند، به روش های مختلف در بازار تقاضا برای متقاضیان مختلف، عرضه می کند:

  1. در یک فروشگاه گل مصنوعی، این محصولات را برای فروش عرضه می کند.
  2. یک کانال گل مصنوعی در شبکه های مجازی برای فروش ایجاد می کند.
  3. یا از همان ابتدا به صورت عمده فروشی گل مصنوعی به صورت حضوری یا مجازی، رفتار می کند. 

انواع گل مصنوعی با هر روشی که خرید و فروش می شوند، به شکل های و در مکان های متفاوتی قابل استفاده هستند:

  • بر روی میز غذا خوری در یک شیک و ساده
  • بر روی میز کار
  • در گوشه ای از اتاق پذیرایی
  • در سرویس بهداشتی
  • در راهروی خانه
  • در رستورانها و شرکتها

شما می توانید با تغییر محل این گلها به راحتی تغییرات زیادی را در فضای اطراف خود ایجاد کنید، بدون اینکه نگران آفتاب ندیدن گلهای و پژمردگی آنها در شرایط جابجایی باشید.

فروش انواع گل مصنوعی مدرن شاخه ای

گفتیم که گلهای مصنوعی در شکل های مختلفی و با الگوبرداری از نمونه های طبیعی ساخته می شوند. یکی از نمونه های پرطرفدار این محصولات شیک و مدرن امروزی، گلهای شاخه ای هستند که در بازار های مختلف خرید و فروش می شوند.

گلهای شاخه ای متناسب با نوع گلدان به صورت شاخه بلند یا کوتاه انتخاب و خریداری می شوند. اگر می خواهید با کمک این محصولات طبیعت نما محیطی لوکس و مدرن طراحی کنید، اصل سادگی را فراموش نکنید.

انواع گلهای مصنوعی شاخه ای را می توانید در انواع گلدان های مختلف استفاده کنید:

  • گلدانهای شیشه ای
  • گلدانهای سفالی
  • گلدانهای مسی
  • گلدانهای سرامیکی

استفاده از این گلها هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این گلها در خرید و فروش محدودیت دارند و در استفاده های شخصی، شرایط خاصی را لازم دارند.

یکی از نکات مهم که همیشه مورد توجه قرار می گیرد، بحث کیفیت است. گلهای مصنوعی زیادی در بازار هستند که حتی از فاصله نزدیک هم نمی توان به راحتی غیر طبیعی بودن آنها را تشخیص داد. در حالیکه برخی گلهای مصنوعی به قدری بی کیفیت هستند که از دورترین فاصله ها نیز مصنوعی بودن خود را فریاد می زنند.

به همین جهت توصیه می شود، به سراغ محصولات باکیفیت بازار بروید تا طبیعت زیبای این گلها لذت ببرید، هر چند که مصنوعی هستند. البته می توانید گلهای مصنوعی را با ترکیبی از گلهای طبیعی استفاده کنید و زیبایی آنها را دو چندان کنید.

صادر کننده بهترین گل مصنوعی شیک و مرغوب

صادر کننده بهترین گل مصنوعی شیک و مرغوببازار گل مصنوعی صادراتی نیز بازار جذابی است، چرا که در آن تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ گلهای عرضه شده وجود دارد. تنها تفاوت این بازار با بازار گلهای طبیعی را می توان خالی بودن این بازار از عطر و بوی گلهای طبیعی عنوان کرد.

در این بازار از ارزانترین گل مصنوعی تا گرانترین آنها، مشتریان و طرفداران ویژه خود را دارند. عمده مزیت چنین بازارهایی همین است، که علاوه بر تنوع طرح و رنگ، گونه های گل در قیمتها نیز تنوع باشد، تا افراد مختلف با توان مالی مختلف توان خرید از این بازارها را داشته باشند.

به عنوان یک صادر کننده گل مصنوعی بدون شک به دنبال بهترین و با کیفیت ترین انواع این گلها در بازارهای مختلف هستید. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید بهتر است ابتدا با انواع متریال مورد استفاده در تولید گل های مصنوعی آشنا شوید: 

  1. گل های ابریشمی
  2.  گل های نمدی
  3.  گل های کاغذی
  4. گل های پارچه ای
  5. گل های پلاستیکی
  6. گل های چینی 
  7. گل های چرمی

انتخاب هر یک از این گلها برای ارسال به بازارهای جهانی نیازمند رعایت برخی نکات است. مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است هر یک از این گلهای شیک و مرغوب در کدام بازارها فروش بهتری دارند.

نمایندگی توزیع مستقیم گل مصنوعی دست دوم چینی

نمایندگی های توزیع کننده انواع گل مصنوعی را می توان در دو گروه دسته بندی نمود:

  1. شرکت واردکننده گل مصنوعی
  2. شرکت تولیدکننده گل مصنوعی

اهمیت کاری این گره از شرکت های تولیدی و بازرگانی را می توان به نتایج حاصل از تحقیق پژوهشگران نسبت داد. در طی این تحقیقات، ایجاد دکورهای سرسبز با کمک گرفتن از یک طبیعت زنده در محیط های مسکونی و تجاری از مزیت های بیشماری برخوردار است.

اصلی ترین این مزایا را می توان به اثرات نشاط آور یک محیط سرسبز نسبت داد. اما نکته مهم اینجاست که با استفاده از گلهای طبیعی که به مراقبت دائمی نیاز دارند، نمی توان به راحتی چنین محیطی را ایجاد نمود.

گلهای طبیعی در صورتی که نور کافی نداشته باشند و یا اینکه به اندازه لازم آب به آنها داده نشود و یا حتی با تغییر دمای محیط ممکن است، آسیب دیده و پژمرده شوند. به همین جهت از انواع گلهای مصنوعی دست اول یا دست دوم که متریال های متنوع تولید می شوند، می توان برای این هدف استفاده نمود.

گل مصنوعی ترکیه ای با کمترین قیمت روز

گل مصنوعی ترکیه ای با کمترین قیمت روزهمانطور که می دانید محصولات ساخت ترکیه در ایران بدون توجه به نوع محصول و یا کیفیت آن، از طرفداران زیادی در بازار ایران برخوردار است. به طوری که حتی وقتی تصمیم به خرید انواع گل های مصنوعی را دارید، ابتدا به دنبال گل مصنوعی ترکیه ای هستید.

یک نکته جالب برای خرید قیمت مناسب این است که بدون توجه به برند یا کشور تولید کننده، که در زمینه محصولی مانند گل مصنوعی اهمیت چندانی ندارد، به دنبال کیفیت باشید و نه اسم و برند.

درست است که بسیاری از محصولات ترک از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما این دلیل موجهی برای بی کیفیت بودن تولیدات ایرانی نیست. یادتان باشد بسیاری از تولید کنندگان ایرانی به دلیل همین اشتباهات جزئی به راحتی کسب و کار خود را از دست می دهند، با وجود اینکه محصولاتی باکیفیت بسیار بهتر از نمونه های خارجی تولید می کنند.

گل های مصنوعی ایرانی و خارجی معمولا از نظر کیفیت برابر و از نظر قیمت متفاوت هستند. اگر می خواهید کیفیت را مقایسه کنید و بعد برای خرید یک تصمیمی قاطع اتخاذ کنید.

عمده فروشان بهترین گل مصنوعی صادراتی درجه 1

عمده فروشی گل مصنوعی را می توان یکی از انواع مشاغل جالب در تمام دنیا معرفی نمود. به نوعی از جمله شغل های هیجان انگیز ولی بی روح است. هیجان انگیز است چون تنوع بسیار بالایی دارد.

حتی محصولاتی که عرضه می کنند با وجود اینکه نام یک عنصر طبیعی زیبا و دوست داشتنی را به یدک می کشد ولی هیچ شباهتی به نمونه طبیعی آن ندارد و به شکل کاملا فانتزی و تنها با الهام از نمونه های تولید و عرضه می شوند.

به نوعی باید گفت در محصولات عرضه شده در این بازار بی روح که در باطن خود، هیچ عطر و بویی از گلهای طبیعی ندارد، اما در ظاهر زیبایی خیره کننده ای دارد گلهای صادراتی درجه 1 بازار که به صورت عمده عرضه می شوند، بالاترین سطح کیفیت را برای حضور در بازار های مختلف جهانی دارند.

بنابراین بدون توجه به قیمت و کیفیت می توانید با خیال راحت، برای حضوری پر رنگ در بازار های صادراتی انواع این گل های زیبا را به دلخواه خود انتخاب و خریداری کنید.

گل مصنوعی شمشاد و رز نارنجی در فروشگاه های معتبر

گل مصنوعی شمشاد و رز نارنجی در فروشگاه های معتبرخوبی گلهای مصنوعی این است که از هر نوعی که باشند، نیازی به نور خورشید یا آب ندارند و در هر نقطه ای از محیط قابل استفاده می باشند. شما می توانید از مدل های مختلف آویزی، شاخه ای، درختچه ای و گلدانی به شکل های مختلف در هر دکوری استفاده کنید و از زیبایی این گلهای زیبا لذت ببرید.

هر یک از این گلها برای کاربرد های تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند. کافی است ایده هایی ناب برای تزئین محیط اطراف خود با کمک این گلها، داشته باشید. بسیاری افراد طرفدار گلهای طبیعی هستند، اما به گرده های این گلها حساسیت دارند. این افراد می توانند از انواع گل مصنوعی مرغوب که شباهت بسیار نزدیکی به گلهای طبیعی دارند استفاده کنند.

در فروشگاه های معتبر یا یک نمایندگی گل مصنوعی تمامی انواع گل های مصنوعی شمشاد، انواع رز، انواع گل های ارکیده و سایر گلهای زیبا و مرغوب برای سلایق مختلف آماده عرضه می باشند.

انواع رز از جمله گل های پرطرفدار هستند که نمونه های مصنوعی آنها نیز از متریال های مختلف با طراحی های کلاسیک و مدرن و در رنگ ها طبیعی و فانتزی در بازار این محصول موجود می باشد.

مطمئن ترین گل فروشی های آنلاین گل مصنوعی ایران

زمان زیادی است که روش خرید آنلاین در تمام دنیا به رسمیت شناخته شده است و افراد بسیاری در این زمینه به عنوان فروشنده و خریدار، انواع کالاهای ضروری و غیر ضروری را خرید و فروش می کنند.

یکی از انواع فروشگاه های فعال برای این روش خرید فروشگاه های گل مصنوعی و حتی فروشگاه گل های طبیعی هستند که متناسب با سلیقه کاربران خود، گلدان های گل و دسته گل و حتی درختچه های گل های طبیعی و مصنوعی را عرضه می کنند.

از آنجایی که نظارت بسیار خوبی بر نحوه فعالیت این فروشگاهها در ایران و جهان دارد، بسیاری از آنها برای یک خرید عمده و مفصل گزینه های مطمئن و قابل اعتمادی هستند.

البته ممکن است افرادی سودجو نیز وجود داشته باشند که بخواهند در این بازار جیب مردم را خالی کنند. اما در زمینه محصولی خاص مانند گل های مصنوعی، بعید است که گل فروشی های آنلاین با هدف کلاهبرداری راه اندازی شوند.

بازار اینترنتی مرغوب ترین و متنوع ترین گل مصنوعی ارکیده

بازار اینترنتی مرغوب ترین و متنوع ترین گل مصنوعی ارکیدهگل های مصنوعی که در تولید آنها از طبیعت گلهای ارکیده الهام گرفته اند یکی از زیباترین محصولات عرضه شده در بازار های اینترنتی و بازار های گل مصنوعی در تمام دنیا هستند. گلهای ارکیده را می توان از متنوعترین گونه های گل در جهان دانست که حدود 17000 گونه از آن شناخته شده می باشد.

این گلها به صورت شاخه ای و گلدانی در بازار عرضه می شوند و تا کنون توانسته اند با ظاهر زیبا و فریبند خود، توجهات بسیاری را به خود جلب کنند و به نوعی بازار گرمی خوبی برای خود دارند.

این گلها در 4 رنگ متنوع و جذاب به طوری طراحی و تولید شده اند که با نمونه های طبیعی خود تفاوت چندانی ندارند و جایگزین مناسبی در خانه های افراد طبیعت دوستی هستند که نسبت به گرده های گل های طبیعی آلرژی دارند.

گل مصنوعی تزئینی و دکوری ارزان در غرفه های زیبای کشور

از مزایای گلهای مصنوعی قیمت مناسب آنها و نیز قابل استفاده بودن در هر مکانی می باشد. بر خلاف گلهای طبیعی که بسیار حساس و ظریف هستند و نیازمند مراقبت های شدید هستند، گلهای مصنوعی تزئینی و دکوری که قیمت ارزانی هم دارند، مراقبت چندانی لازم ندارند و انواع با کیفیت آنها برای شیک و زیباتر نشان دادن محیط های مختلف، بسیار مناسب هستند.

نا گفته نماند که گلهای مصنوعی طول عمر بالایی دارند، ضمن اینکه پژمرده نمی شوند و گرده های حساسیت زا هم ندارند. البته لازم است هر چند وقت یکبار تمیز شوند، تا به محل رشد میکروب تبدیل نشوند.

اگر متناسب با محیط و هماهنگ با دکور آن، انواع گلها و درختچه های مصنوعی را انتخاب کنید، می توانید از ایجاد یک فضای طبیعی با ماندگاری بالا نهایت لذت را ببرید، بدون اینکه دغدغه ای برای نگهداری از طبیعت زیبا ولی مصنوعی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما